Skleněný trůn aneb nesuď knihu podle obalu

07.04.2017

V temných a špinavých solných dolech Endovieru si doživotní trest odpykává osmnáctiletá dívka. Celaena je od dětství trénovaná k jednomu jedinému úkolu - stát se tím nejlepším zabijákem na světě, rychlým, tichým, neodhalitelným a všehoschopným. Ale udělala chybu. Nechala se chytit. Korunní princ jí nabídne poslední šanci: Svobodu výměnou za velkou oběť. Musí ho reprezentovat v turnaji, kde se proti sobě postaví 24 šampionů, těch nejlepších vrahů a zlodějů z celé země. Bude to boj na život a na smrt. Pokud zvítězí, bude volná. Ovšem její soupeři umírají nejen při soubojích, ale i za tajemných okolností - Celaena teď o svůj život bojuje nejen s nimi, ale i s něčím tajemným a děsivým, co se skrývá v pozadí

Knížku jsem si pořídila díky nespočetně mnoho kladných recenzí. Ale také mě nalákal krásný obal který neodpovídá knížce, která pro mě byla velmi podprůměrná. Hlavní hrdinka- Celaena by měla být nelítostný vrah, který se na zámku objevil jen proto, aby se zúčastnil boje na život a na smrt s nejnebezpečnějšími vrahy celé země.

 Po přečtení pár stránek si ale každý uvědomí, že je to ,,slečinka" kterou spíše zajímají knížky a na vraha se až příliš zajímá o svůj vzhled. To by mi ještě nevadilo, v knížce ale téměř vůbec nejde o vraždy. Jde tam převážně vzah mezi Celaenou a princem. V tomto žánru opravdu nenávidím takové plýtvání stránek.

Knížku opravdu velmi doporučuji fanynkám upířích deníků, stmívání apod. Kdybych knihu četla asi před dvěmi lety, myslím, že by se mi opravdu líbila, nyní už jsem ale zvyklá na hru o trůny a podobné proto mě nezaujala.

2/5


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky